Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014

«ΕΙΣΑΙ “ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΣ”, ΕΙΣΑΙ “ΧΟΡΤΑΤΟΣ”, ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ, ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΠΟ»



Σήμερα Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014, ο υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Αναγνώστου ανακοίνωσε επίσημα την υποψηφιότητα του για τον Δήμο Ιστιαίας – Αιδηψού.

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην κατάμεστη από δημότες αίθουσα του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Κυνηγετικού Συλλόγου Ιστιαίας.

Ο κ. Αναγνώστου, αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους, τους συνεργάτες του, αλλά και την οικογένεια του, εξήγησε τους λόγους της υποψηφιότητας του και μίλησε για το πρόγραμμα του συνδυασμού του.

«Κουράστηκα να βλέπω παλιούς συνεργάτες μου να μου ζητούν δουλειά γιατί δεν έχουν χρήματα να πάρουν ψωμί» ανάφερε χαρακτηριστικά στην ομιλία του και συνέχισε λέγοντας «φίλοι μου κοντινοί, μου έλεγαν ότι είμαι “φτιαγμένος” και “χορτάτος” ότι έχω την πείρα να βοηθήσω τον τόπο».

ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ…