Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015

“ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΤΟΣ ΣΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΜΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΣ. Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ”

- Ποιος είπε πως οι διευθυντές κέντρων υγείας δεν εξετάζουν ασθενείς;
- Ποιος είπε πως οι γιατροί δεν έχουν δικαίωμα πολιτικού λόγου;

Το πρωί της Πέμπτης 10 Σεπτεμβρίου 2015 επισκεφθήκαμε το Κέντρο Υγείας Ιστιαίας προκειμένου να “εξετάσουμε” τον διευθυντή, ιατρό Αλέξανδρο Δαύρη. Τον συναντήσαμε στο γραφείο του, που λειτουργεί και σαν εξεταστήριο, την στιγμή που εξέταζε ασθενείς. Μαζί με τους ασθενείς περιμέναμε την σειρά μας στην αναμονή προκειμένου να του υποβάλουμε ερωτήματα, σαν γιατρός για θέματα υγείας και λειτουργίας της μονάδας καθώς και σαν πολιτικό πρόσωπο για θέματα πολιτικής ενόψει των επερχόμενων εκλογών.




«Συνεχίζω να είμαι πιστός στις ιδέες μου, συνεχίζω να είμαι αντιμνημονιακός. Τα μνημόνια είναι η πολιτική φιλοσοφία του νεοφιλελευθερισμού. Το μνημόνιο είναι η φτωχοποίηση που βιώνουμε και θα συνεχίσει να είναι ποιο βαριά, το τρίτο μνημόνιο θα είναι καταστροφικό.  Στον χώρο τον δικό μας το σύστημα δεν θεωρεί την υγεία κοινωνικό αγαθό για τον πολίτη αλλά υπηρεσία που πρέπει να πληρώνεται. Αυτή η πολιτική είναι αδιέξοδο, ο κόσμος είναι σε αδιέξοδο. Είμαστε σε ελεγχόμενη χρεωκοπία, έδειξε τι είναι η ευρωζώνη. Η χώρα μας είναι στην εντατική…» ήταν τα πρώτα λόγια του κ. Δαύρη.

«Πρέπει να βρούμε ένα παλλαϊκό μέτωπο που να καλύψει όλο το φάσμα τις κοινωνίας μας και να αναλάβει την τύχη της χώρας μας. Δεν είναι δυστυχώς η Λαϊκή Ενότητα, η οποία είναι περιχαρακωμένη από κάποιους που ανήκαν στο κομουνιστικό κόμμα. Δεν με ενδιαφέρουν τα κόμματα, τα κόμματα που μόνο κακό έκαναν στην πατρίδα μας. Άλλο κίνημα πραγματικό, άλλο κόμμα. Ο Τσίπρας με τον Καμμένο συμπεριφέρθηκαν σαν συστηματικό κόμμα, αδιαφορώντας για την εντολή να κάνουν την ρήξη που έδωσε ο λαός στο δημοψήφισμα. Έκαναν συνειδητή στροφή…» τόνισε μεταξύ άλλων στην συνέχεια, βάζοντας φρένο στις φήμες που τον ήθελαν ενεργό στην Λαϊκή Ενότητα του Παναγιώτη Λαφαζάνη.

Δεν έλειψε να αναφερθεί και στην απογοήτευση του από τους αντίθετους με τις προεκλογικές υποσχέσεις χειρισμούς του προέδρου των Ανεξάρτητων Ελλήνων Πάνου Καμμένου, την υποψηφιότητα του στους ΑΝΕΛ και την καταγωγή του από τον χώρο του ΠΑΣΟΚ.

«Αυτή την στιγμή δεν καλύπτει κάτι 100% το πιστεύω μου, τα κόμματα τελείωσαν. Θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα πιστεύω μου από οποιοδήποτε μετερίζι…» ήταν τα τελευταία λόγια της ενδιαφέρουσας συνέντευξης που παραχώρησε ο Αλέξανδρος Δαύρης στον Δημήτρη Καραφύλλη και μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το πολιτικό μέρος στο βίντεο.