Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

Η ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΖΩΝΤΑΝΕΥΕΙ ΞΑΝΑ

Ήμουν μαθητής του δημοτικού όταν πηγαίναμε με τον πατερά μου στην Δημοτική Δανειστική Βιβλιοθήκη Ιστιαίας, στον στενό δρόμο απέναντι από το Νηπιαγωγείο, για να δανειστώ τα αγαπημένα μου βιβλία με απλά πειράματα. Εκεί ήταν ο Χρήστος Τσαγκάλης, πάντα πρόθυμος να βοηθήσει και να προτείνει το καλύτερο βιβλίο για τον καθένα.

Οι δύο καλοί φίλοι είχαν την ευκαιρία να πουν τα δικά τους και εγώ να ξεφυλλίσω στα γρήγορα το βιβλίο προκειμένου να δω αν έχω τα απαραίτητα για τα πειράματα του σαββατοκύριακου. Μπορεί οι δύο αείμνηστοι φίλοι να έφυγαν από την ζωή, αλλά οι γνώσεις που αποκτήσαμε από τα σπάνια βιβλία της Δημοτικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης παραμένουν πάντα ζωντανές…

Στους τωρινούς καιρούς, της τεχνολογίας και του ιντερνέτ, ο Δήμος Ιστιαίας Αιδηψού κάνει προσπάθειες να ζωντανέψει ξανά την παλιά βιβλιοθήκη. Τα ξεχασμένα βιβλία βρέθηκαν σε αίθουσα του Δημοτικού Σχολίου Καμαρίων, όπου ο Πολιτιστικός Σύλλογος Καμαρίων ταξινόμησε με την βοήθεια ειδικού.

Στα άμεσα σχέδια της Δημοτικής Αρχής είναι η ίδρυση Δημοτικής Βιβλιοθήκης (αρμοδιότητα των Δήμων σύμφωνα με τον Νόμο 3463/2006), στοχεύοντας σε προγράμματα ενίσχυσης όπως την χρηματοδότηση από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, κάτι που αναμένεται να έρθει προς συζήτηση και ψήφιση στο Δημοτικό Συμβούλιο.