Κυριακή, 5 Μαρτίου 2017

ΤΑ «ΒΡΟΝΤΑΕΙ» Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Α.Ε. ΙΣΤΙΑΙΑΣ ;

«Από αυτή την στιγμή παραιτούμε από Πρόεδρος της Αθλητικής Ένωσης Ιστιαίας, δεν έχει νόημα να παραμείνω αν έχω απέναντι μου την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Ευβοίας… Σιχάθηκα τους πάντες και τα πάντα, εμείς δεν ανήκουμε στην Εύβοια, ανήκουμε σε άλλο Νομό… Ούτε που με νοιάζει το μέλλον της ομάδας, μόνος μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα όταν έχω απέναντι μου την Ε.Π.Σ.Ε. να κάνει πολιτική σε βάρος της ομάδας την στιγμή που η Ιστιαία και η Χαλκίδα εκπροσωπούν την Εύβοια σε όλη την Ελλάδα… Μια ομάδα ιστορική όπως η Νίκη Βόλου ήρθε στην πόλη μας και η Ε.Π.Σ.Ε. έχει επτά παιχνίδια στον Δήμο μας… Χθες έβαλε και τους Ωρεούς γιατί στέλνει είκοσι προσκλήσεις και έρχονται είκοσι φίλαθλοι δωρεάν στον αγώνα…» δήλωσε σε αθλητικές ιστοσελίδες του Νομού ο Πρόεδρος της Αθλητικής Ένωσης Ιστιαίας κ. Ιωάννης Αναγνώστου, μετά το τέλος του σημερινού αγώνα Α.Ε. Ιστιαίας - Νίκη Βόλου (0-1).